Sahada Mülakat Simülasyonu

Blog AZ

mülakat
Şirketler içinde fonksiyonlar arası her zaman bir ihtilaf söz konusu olur: “Biz daha önemliyiz, siz ne yapıyorsunuz ki?” Tarzında bir çok tartışma yaşanır. Kurumsallaşmış şirketlerde bu durum aleni yaşanmasa da içten içe bireyler arasında beslenilen duygular vardır. Bu tartışmalar gidedursun en önemli departmanlardan birisi kuşkusuz şirkete para akışını sağlayan Satış departmanıdır. Satış departmanı tüketici ile teması sağlayan, birebir ya da kitlesel olarak tüketiciye dokunan, tüketmelerini sağlayan bir departmandır hepimizin bildiği üzere. Birçok sektör ve şirkette de Saha diye nitelendirilen tüketiciye temas noktalarında şirketler satış operasyonlarını çeşitli yollarla gerçekleştirmeyi amaçlar; bu noktalarda da dolayısıyla çalışanlarını kullanırlar. Saha Satış Temsilcisi, Müşteri Temsilcisi, Aktif Saha Satış Personeli vb… birçok isim türevini görebileceğimiz bu pozisyonlar şirketin ihtiyacı olan benzini (para) sağlamak amacıyla çeşitli operasyonların gerçekleştirilmesinde başrol oynarlar. Peki böyle çalışanlar nasıl işe alınırlar?

İşe alım süreçleri firma ve pozisyona göre değişiklik gösterir. Birçok farklı teknik uygulanır adaylara: Genel Yetenek Testleri, Kişilik Envanterleri, İngilizce Testleri…

View original post 434 kelime daha

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s