EN ÇOK ŞİKÂYET CEP TELEFONUNDAN

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na son 10 aylık dönemde 46 bin 352 şikâyet gelirken, bunların yaklaşık yarısının cep telefonu hizmetleriyle ilgili olması dikkati çekti.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) Türkiye Elektronik Haberleşme Sektörü Raporundan yapılan derlemeye göre, 1 Ağustos 2012-15 Mayıs 2013 tarihleri arasında kuruma 46 bin 352 şikâyet yapıldı. Bu şikâyetlerin 42 bin 87’si cevaplanırken, bin 791’si işleme konuldu, 2 bin 60’ı ise reddedildi.
Şikâyetlerin sektör bazında dağılımına bakıldığında, en fazla şikâyetin yüzde 49,83’le cep telefonu hizmetleriyle ilgili olduğu görüldü. Şikâyetlerin yüzde 32,50’si internet, yüzde 11,25’i uydu platform, yüzde 5,83’ü sabit telefon, yüzde 1’i ise Kablo TV hizmetleriyle ilgili gerçekleşti.
Vatandaşlar en çok faturalardan şikâyetçi oldu. Tüketici şikâyetlerinin konusuna göre dağılımında en fazla şikâyet konusunun başında yüzde 44,58 ile uydu platformda fesih/geçici durdurma yer aldı. Konusuna göre şikâyetlerde yüzde 37’lik oranla cep telefonu faturaları, yüzde 21,29 ile Kablo TV faturaları, yüzde 20 ile internet faturaları ve yüzde 19,49 ile de sabit telefon faturaları şikâyet edildi.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s