Bu 12 Eylül’ü çok seveceksiniz.

Hakan Senbir / SENBİR DANIŞMANLIK LTD.

Bu yıl İnteraktif Pazarlama Zirvesi, 12 Eylül’de… Konsepti de, “Dönüşüm ve Uyum”.
“Dönüşüm ve Uyum”. Bu iki kelimenin dijitalde bugün geldiğimiz noktayı çok iyi tanımlayan kavramlar olduğunu düşünüyorum. Özellikle son 20 yılda iletişimden lojistiğe, üründen satış noktasına kadar pek çok alanda hızlanan dijital dönüşüm her ne kadar yakından izlense de, her kategorinin, her alanın gelenekseli tarafından zekice dışlanabiliyordu. Zekice diyorum, çünkü geleceğin dijitalde olduğunu reddetmeden, konfor alanından çıkmamaya yönelik bir mücadeleydi yaşanan. Yani dönüşüm vardı ama bir yandan da uyumsuzluk hakimdi. Üstelik bu uyumsuzluk sadece gelenekselin dijital önüne koyduğu bariyerlerden değil, aynı zamanda dijitalin kendi içindeki alt yapı, farklı sistemler arası entegrasyon sorunu ve kısa ömürlü, verimsiz ürün denemelerinden de kaynaklanıyordu. Bugün ise fark şurada: Artık dönüşüm uyumla yan yana yaşıyor. Birbirlerine olan pozitif etkileri de güçlerini logaritmik düzeyde artırıyor. Geleceği iyi ya da kötü diye adlandıramayız. Gelecek sadece daha dijital. Çünkü dönüşüm ve uyum artık yan yana. İşte İPZ 2013…

View original post 28 kelime daha

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s