Okudum | Senden Önce Ben, Jojo Moyes :

My WallBoard

Aşk romanları ile tanınan süper sempatik isimli Jojo Moyes ile ilk tanışmam bu kitap sayesinde oldu benim. Kitap su gibi akıp gitti, bir sonraki bölümü heyecanla bekledim, sayfaları çabuk çabuk çevirdim durdum.

Kitabın sonunda, bir bakmışım üzülmüşüm, gözlerim sulanmış hatta.

senden-once-ben

Hayat dolu genç  bir kız ile inanılması güç bir kaza sonucu bakıma muhtaç kalan bir adamın insana dokunan aşk hikayesi bu. Hikaye sizi çok şaşırtmayacak kadar bilindik ama etkileyiciliği ile kendisine hayran bırakacak kadar yalın.

IMG_20130721_170851

Bu yaz okuduğum kitaplar arasında uzun süre etkisinde kaldıklarımdan biri bu kesinlikle.. Pembe kapaklı, sonunda ağlayacağınız aşk romanlarını sevenler, mutlaka okuyun..

Güzel bir gün, şahane bir haftasonu olsun şimdiden..

P.

View original post

Bir Cevap Yazın

