Londra

İyi bir gezgin asla varmaya niyetlenmez... (Lao Tzu)

Tower Bridge

Herşey ben çok küçükken başladı .. Londra’nın bende ki hatıraları ben ortaokula başladığım yıllarla birlikte hayat buldu. Saydım bu sefer ki tam 8. gidişim… En son 10 yıl önce gitmişim.. Aradan yıllar geçmiş, büyüdüm🙂 evlendim ve 15.08.2013’te doğumgünüm için bu sefer eşimle tekrar Londra’dayım…

Çok şey değişmiş.. Londra tüm kapılarını ardına kadar araplara, pakistanlılara ve hintlilere açmış.. şehir çok kalabalıklaşmış, bununla aynı oranda şehirde açılan restaurantlar, markalaşmış publar ve mağazaların sayıları artmış. Sokakları caddeleri sanki statü değiştirmiş. Benim içinse bu seyahat, anılarımla, sokaklarında kayboluşlarımla hala aynı tadı yakalamaya çalışmamla geçti..

Şimdi sıra sizin için Londra’yı özel kılacak aktiviteleri sıralamada..

  • Otel kısmını halletiğinizi varsayıyorum ( benim tercihim Picadilly Circus, ve Leicester Square tarafları, çünkü akşamları zamanımızın büyük kısmını Covent Garden ve Soho tarafında ki restoranlar ve publarda geçiriyoruz. Ve inanın geceyi geç söndürecekseniz, otelinizin yakınlarda bir yerlerde bulunması bir nimete dönüşüyor🙂 )
  • İlk gidişinizse her zaman söylerim kısaca tüm…

View original post 1.090 kelime daha

Bir Cevap Yazın

