Tatil | Adrasan, Olimpos, Kaş, Kalkan, Patara & Meis Adası :

My WallBoard

Ülkemin her köşesi cennet, zaten bunu biliyorum. Ama senelerce Bodrum’da, Antalya Kemer’de falan kendimi kandırmışım ben çok iyi anladım. Daha önce görmediğim koylarda denize girip, huzurla güneşlenirken anladım bu sene yaptığım tatilin aslında “gerçek” tatil olduğunu. Çok duraklı, bavul aç-kapalı tatil, hiç yormadı beni evet.

Biz bu yaz tatil için, haritayı önümüze aldık, üzerine renkli kalemlerle bir rota çizdik. Araba kiralayıp bir haftada 700 km. yaptığımız, “hiç bitmese?!” diye birbirimize sorduğumuz harika bir hafta geçirdik..

Özetle;

– Hayatımın en güzel doğum gününü geçirdim,

– Balayımıza ithafen bir başka Yunan Adası’nı gezdim,

– Daha önce hiç yüzmediğim kadar müthiş denizlerde yüzüp, Antalya’nın güneşinde kavruldum,

-Caretta caretta’lar ile aynı plajı paylaştım,

– Antik kent gördüm,

– Bozcada’dan daha soğuk bir denizi tecrübe ettim,

– Dalgalarla oynadım,

– Tatile dersimi çalışıp gidince, her yerde yemeğin en güzelini yedim.

Rotaya göre önümüzdeki yaz belki aklınız çelinir diye, işte gittiğimiz yerler ve bizim hafızamıza kazınıp…

View original post 1.312 kelime daha

Bir Cevap Yazın

