Evlilik Kurtarıcı Öneriler!

Bence Şöyle

evlilik-teklifi-icin-tuyolar-21155-1gEvliliğin daha 6.ayında evlilik nasıl kurtarılır falan gibi şeyler okumak ne kadar normal bilmiyorum ama bu aralar bu tarz şeylere ihtiyacım var maalesef. pdrgunlugu adlı sitede okuduğum bir yazıda evlilikle ilgili gerçekten çok güzel öneriler verilmiş.
Yazıyı okurken şuna dikkat ettim bu yazıdakilerin birini bile ne eşim ne de ben yapıyoruz. Sanırım sorunumuz bu🙂

(Yeni eklenen güncelleme: Şu an hiç bir sorunumuz yok çok iyi anlaşıyoruz. Sorunun çözümü şu olabilir, karşılıklı saygı ve biraz hatayı kendinde de görmeye başlama. Her zaman ben haklıyım tavrından biraz kurtulmak gerek. Bunlar benim önerilerim. Daha profesyonel öneriler için yazının devamına bakın🙂)

Mutlu bir evliliğin tesadüfler sonucu olmayacağına dikkat çeken PSİKODER Başkanı Dr. Cem Keçe; “Her ne kadar flört ve nişanlılık dönemini yaşamış olsanız da, evlendikten sonra yaşanan geçimsizlikler ya da anlaşmazlıklar mutluluğunuzu sekteye uğratabilir. Eğer evliliğinizin istikrarlı bir şekilde gitmesini ve mutlu olmayı istiyorsanız, mutluluk için yapılması gerekenlerin olduğunu unutmamalısınız…

View original post 455 kelime daha

Bir Cevap Yazın

