Diş Şeklinde Yaş Pasta

minik kuşum gül-se

SAM_4790

Seviyorum seviyorum pasta yapmayı çok seviyorum.Hele de sonuç böyle mükemmel olunca(mütevazi olamayacağım çok üzgünüm)bayılıyorum.Hatta kesip yemeye kıyamıyorum:)

Evet diş buğdayında da pastayı ben yapmak istedim.Aslında niyetim hazır pastabanlardan kullanıp diş şekline getirmekti.Ama içime sinmedi,çok küçük geldi gözüme ve kolları sıvadım.

SAM_4791

MALZEMELER

Kek Malzemeleri

4 yumurta
2 su bardağı şeker
2 su bardağı yoğurt ya da süt(ya da karışık)
1,5 su bardağı sıvıyağ
2 paket kabartma tozu
2 paket vanilin
2 paket muzlu puding
Aldığınca un

Krema Malzemeleri

5 su bardağı süt
3 Türk kahvesi fincanı un
10 yemek kaşığı şeker
2 tatlı kaşığı pirinç unu
2 tatlı kaşığı nişasta
2 paket vanilin
150 gr margarin
1 paket krem şanti

Üzeri İçin

4 paket krem şanti ve hazırlamak için 3 su bardağı süt
İç malzeme için ne isterseniz(çikolata,meyve…)

SAM_4792

YAPILIŞI

Kek malzemelerini bir güzel karıştırıp yağlanmış (ya da yağlı kağıt koyulmuş) büyük fırın tepsisine dökün ve 180 derece fırında pişirin.Bu arada krema…

View original post 259 kelime daha

Bir Cevap Yazın

