Sakız Adası; nasıl gidilir, nerede kalınır, ne yenilir, içilir?

Uzay Gökerman

IMG_20131017_115152Giriş

Sakız Adası tatilimize yönelik bir gezi yazısı dizisi hazırladım. Buradaki amacım hem Sakız Adası’na ait bilgi ve bilmeyenler için nasıl gidileceğine dair bir fikir vermek.

Sıkıcı ve akıcı olması için çok basit cümlelerle ve bol fotoğrafla sunum yapacağım.

Umarım başarılı olurum.

IMG_20131015_162836Karar anı…

Aslında bu sene Kapadokya’yı görmek istiyordum. Ailemle üç günlük bir program yapmış, turları araştırıyordum.

O sırada bir arkadaşımdan Bayram’da yapacağı tatil programıyla ilgili mail aldım.

Sakız Adası’na gideceğini söylüyordu. Verdiği detaylar fazlasıyla ilgi çekiciydi.

“Sakız Adasına gitmeye karar verdik. Kapıda vize veriyorlarmış. 5 gece 6 gün kalacağız. 13 Ekim Pazar sabahı çıkıp 18 Ekim Cuma akşamı döneceğiz ki Bayram trafiğine takılmayalım. Fiyatlara gelince max. 4 yıldızlı  otel var,  oda + kahvaltı 3 Kişi = 420 €  + 150 € Feribot + Benzin + Öğle ve Akşam Yemeği…”

Parasal detaylara özellikle giriyorum, çünkü Türkiye’deki fiyatların genel mertebesinin karşılaştırılması anlamında önemli olduğunu düşünüyorum.

Karar almamız uzun sürmedi ve hemen ne yapmamız gerektiğiyle…

View original post 1.278 kelime daha

Bir Cevap Yazın

