YÖNETİM TEKNİKLERİ -ÜZEYİR GARİH ..hayat yayınları

Kitap kulübü-HER DAİM LAZIM BİR KÜTÜPHANE

indir

YÖNETİM TEKNİKLERİ

ÜZEYİR GARİH

HAYAT YAYINLARI

Bu kitabı ve toplamda 7 kitaplık yönetim serisinin tamamını büyük bir keyfle okumuştum.Elbetteki günümüzün en büyük hastalığı olan okunan şeylerin akılda kalmaması ve  istenen zamanda ihtiyaç olduğunda ulaşılamaması durumunu yaşadım .Uzun zaman önce okuyarak çok etkilendiğim bu kitapların içindeki en önemlisi olan yönetim tekniklerinin özetini  kıymetli dostumuz MEHMET ALİ POLAT  okudu ve özetledi.Özeti gözgezdirirken kaynak kitap olacak kıvamda olan bu güzel  kitabın değerini bir kez daha anladım .istifadeli olması dileğiyle.

1.BÖLÜM SİSTEME DOĞRU

AMAÇ, YOL VE ARAÇ

BİR ŞİRKETİN YÖNETİMİNDE EN MODERN YÖNTEMLERDEN BİRİ AMAÇLARA GÖRE YÖNETİMDİR.BAŞARI, BELİRLİ BELİRLİ BİR SÜRE İÇİNDE YAPILANLARIN VEYA ULAŞILAN NOKTANIN, YAPILMASI GEREKENE VE ULAŞILMASI GEREKEN NOKTAYA ORANI ŞEKLİNDE TANIMLANIR.BİR ŞİRKETİN ANA AMACI KARDIR.YÖNETİM, ZAMAN ZAMAN TEKRAR ETTİĞİM GİBİ İŞLERİN YAPILMASI DEĞİL, BEŞERİ VE MADDİ KAYNAKLARIN AMACA ULAŞMAK ÜZERE İŞLERİ YAPMAK İÇİN MOBİLİZE EDİLMELERİ ANLAMINA GELİR.

YÖNETİMDE SİSTEM KAVRAMI

Sistemi Yazıya Dökmek

KURUMLAŞMANIN ESASI SİSTEM OLSA GEREK.

ANA…

View original post 3.868 kelime daha

Bir Cevap Yazın

