Hep Şikayet Edip Mutlu Olmaya Çalışanlar

Yetiş İK

207877_10151406203648623_1966813432_n

İş hayatımızda birbirimize iletişim kurarken kullandığımız olumsuz ifadeler öyle bir sarmal oluşturuyor ki; insanın içinden “Hadi şu şirketi yakalım da hep beraber gidelim” sonucuna topluca varabiliyoruz.Bu olumsuz havaya, sadece sözlerimizle değil davranışlarımızla, yüzümüzü asarak, oflayarak puflayarak da sebebiyet verebiliyoruz.

Gerçekten öyle mi peki? Gerçekten çok mu yoruluyoruz, hep mi yoğunuz, hep mi stres altındayız, bu dünya gerçekten batsın mı, yoksa bu oyunu oynamak yani, mutsuzluğu oynamak hoşumuza mı gidiyor?

İş hayatı kuşkusuz çok huzurlu, ak pak, adil ve kolay değil. Ama biraz da iş hayatını olumlu hale getirmek çalışanın elinde. Sadece şikayet etmeniz, size çoğu zaman mevcut durumu korumak ve başkalarından ilgi/saygı dilenmekten başka bir işe yaramayacak… Önemli olan, mevcut durumu tespit edip kendi kişisel gelişiminize fırsat yaratmaktır. Şikayete sebebiyet veren konuları tek tek irdeleyip yerine çözüm getirebilmektir. Tabi şikayetiniz sırf şikayet etmek için değilse🙂 Çünkü biz çoğu zaman sadece şikayet etmek için de birbirimize şikayet mesajı verebiliyoruz. İşte…

View original post 148 kelime daha

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s