HAYALLERİMİN ÖTESİNDE, AKLIMIN BİR KÖŞESİNDE ROMANYA – 2. Bölüm Köstence

Durma Gez

??????????????????????

14.10.2013 Pazartesi

Köstence’nin yaldızları dökülmüş

Önceki günün yorgunluğunu atmış olarak sabah erkenden uyandım. Bugün rotamda Köstence vardı, ancak gece Bükreş’te kalmayıp trenle Temeşvar’a geçeceğim için otelden çıkışımı yaptım. Gece yolculuğu sayesinde hem vakitten hem nakitten kazanmayı planlamıştım.

Tren istasyonuna gitmek üzere Unirii Meydanı’ndan 1 numaralı metroya bindim, ancak pazartesi sabahı olduğu için metro aşırı yoğundu. Üstüme doğru gelen insan selinde bavulu çekeleyerek peronlara inmek kolay olmadı; bir süre birkaç trenin dolup gitmesini, kalabalığın seyrekleşmesini bekledim.

View original post 2.258 kelime daha

Bir Cevap Yazın

