“Parasını Yöneten Hayatını Yönetir”

yaz-gi

 Ben gazete ve dergi tutkunuyum, her gün gazetelere bakmadan güne başlamam, çok severek okuduğum köşe yazarlarım var. Bu gün size onlardan birini anlatmak istiyorum.Özlem Denizmen ekonomist yazar, Ağustos ayında, çok sevdiğim ekonomi yazarı   Ali Rıza Kardüz’ü yazmıştım. Bu gün de benim ve çoğu okurun Ekonomist Güzin Ablası Özlem Denizmen’i paylaşacağım. Belki biliyorsunuz, belki de bundan sonra okursunuz.

Aşağıda Özlem Denizmen’in Para Durumu adlı sitesinden bir yazı ve kitabını tanıttığı yazıları paylaştım.Biraz da Özlem Denizmen hakkında bilgi…

hqdefault

“Parasını Yöneten Hayatını Yönetir” diyor,Özlem Denizmen; ister bireysel finans sorunlarınız, ister şirketinizle ilgili sorunlarınız için her zaman ihtiyaç duyacağınız bilgileri içeren çok güzel bir web’i var. Bütün köşe yazıları da orada çıkıyor.Ben çok severek okuyorum. İki haftadır Hürriyet Turuncu da çıkan yazılarında Sadeleşmeyi anlatıyor, bence günümüzün önemli eksikliklerinden biri. Çoğumuzun beceremediği bir durum. Halbuki bir başlasak ne kadar rahatlayacağız. Aslında hep başlıyoruz, sonra yine kapılıyoruz, dünyanın tüketim çemberine. Benim gibi bir kere…

View original post 736 kelime daha

Bir Cevap Yazın

