Amsterdam

Gezi Yazıları

ams31

Belki de hakkında en çok konuşulan ve yazı yazılan kentlerden birisi Amsterdam. Hatta en çok kişi tarafından görüleni de. Bütün bu bilinenlerin yanında ben yine kendi gözümden Amsterdam’ı anlatmaya çalıştım. Herkesin gözünden kaçan fotoğrafları paylaşmaya çalıştım.

ams30

Eylül’ün son haftası gitmeden önce hava durumuna baktığımda alışılanın aksine havanın açık ve sıcaklığın 24 derece olacağını gördüm ve risk alarak çantamdan montumu çıkardım. A ve B planı yapmıştım kendime göre. Hava yağışlı ve soğuk olursa müzeleri gezecek, kapalı ortamların tadını çıkaracak, açık olursa da daha çok açık alanlarda dolaşacaktım. B planını uyguladım. Müzelerin sadece bahçelerini ve çevrelerini gezmekle yetindim bu seferlik.

ams06  ams11

ams29

İlk  önce bir saatlik turla Amsterdam kanallarını dolaşan gezi tekneleriyle kanalları ve Amsterdam’ın eski evlerini gördüm.

ams05

Köprülerin altından geçtim, tekne evlerde yaşayanları hayranlıkla izledim.

ams08

Amsterdam’ın en dar evini son anda fark edebildim.

ams09

Çok katlı bisiklet parkını gördüğümde şaşkınlığımı gizleyemedim.

ams07

Evlerin çatılardaki kancaların, dar olan merdivenler yerine eşyaların üst katlara taşınmasına yaradığını öğrendiğimde, “ben bunu niye…

View original post 1.758 kelime daha

Bir Cevap Yazın

