Romanya İzlenimlerim – Büşra Kalkan

Küresel Gelişim Ve Etkileşim Topluluğu

Avrupa Gönüllü Hizmeti kapsamında Romanya’da bulunan üyemiz Büşra Kalkan izlenimlerini sizinle paylaştı:

büşraÖncelikle tüm takipçilerimize merhaba demek istiyorum. Romanya tecrübelerime geçmeden önce AGH hakkında kısa bir bilgi vermek isterim. AGH-Avrupa Gönüllü Hizmeti, (EVS – European Voluntary Service), 18-30 yaş arası gençlerin tercihen Avrupa ülkelerinden birinde 1-12 ay süreyle kamu yararına projelerde gönüllü olarak çalışmasını ve bu yolla kendini geliştirmesini, Avrupalılık bilincini edinmesini amaçlayan bir AB Gençlik Programı’dır.
AGH’den haberdar olmam arkadaşlarım ile gerçekleştirdiğim sohbetler vesilesiyle oldu. Yaptıkları güzel etkinlikler, yaşadıkları farklı tecrübeler beni de severek bu oluşumun bir parçası olmaya heveslendirdi. Henüz ailemle bile bunu paylaşmadan önce soluğu bu konuyla ilgilenen değerli hocalarımın yanında aldım. Onlar da bu tecrübeyi yaşamamı tavsiye ettiklerinde ben de gönüllü olma hususunda kararımı verdim. Projeye başvurum ve kabulüm arasında heyecanlı bir ay geçirdim. Açıkçası bu kadar erken beklemiyordum projemin kabulünü. Yapmam gereken çok iş vardı. Öncelikle ailemi bilgilendirmeli ve rızasını almalı sonrasında ise bununla alakalı…

View original post 576 kelime daha

Bir Cevap Yazın

