İngiltere 1: Genel Bilgiler

Seyahat Günlükleri

Konuk Yazar: Ceren Aydin

Herkese merhaba,

Memleket degistirmek cok zormus ey okuyucular. Evet bunu yaptim, iki aydir es durumundan Ingiltere’de, Bristol’da yasayan bir insanim. Isim yok, gucum yok, is ariyorum, bir yandan da geziyorum tozuyorum iste. Benden nefret etmeyin, gercekte okundugu kadar eglenceli degil. Neyse, bu yazinin amaci benim 2 aylik Ingiltere yasantimdaki gozlemleri paylasmak ve benim gibi olasi bir Ingiltere tasinma plani, ya da yolculugu olanlari, ya da sadece merak edenleri bu bilgilerle donatmaktir🙂 Tabi bu gozlemler kisiye ozel olup hayir ben boyle dusunmuyorum diyenler olacaktir.

IngGenel1Avon irmagi kiyisinda oturdum agladim

Once Ingiltere nedir? Buyuk Britanya nedir? Kavram kargasasini engellemek icin buraya yaziyorum:
Birlesik Krallik = Kuzey Irlanda + Ingiltere + Galler + Iskocya
Buyuk Britanya Adasi = Ingiltere + Galler + Iskocya

Simdi secimler var mayista Ingilterede de, en cok konsulan konu bu su an. Gelelim diger konulara..

Ingiltere Vizesi: Evet benim en cok korktugum ama sasirtici…

View original post 1.807 kelime daha

Bir Cevap Yazın

