Özgeçmiş Hazırlarken Liste Kontrolü Yaptınız mı?

MÜHENDİSİN İK'SI

Perşembe günü Genç Profesyoneller ekibinden arkadaşlarımla buluştum. Keyifli geçen sohbet sırasında iş başvuruları ve özgeçmiş hakkında da konuştuk. Malum yeni mezun dönemi geldi çattı. Birçok sitede, ik bloglarında özgeçmiş ve mülakat gibi konularda yüzlerce yazı ve hazırlanan videolu anlatımlar var. Henüz yeni mezun olacaksan değerli arkadaşım, mutlaka araştırıp okumalısın. Ben 2013’te öyle yaptım ve özgemişimi beğenen ik uzmanlarıyla tanıştım.🙂

Sohbet sırasında konuştuklarımızın detaylarından bir kontrol listesi oluşturmaya karar verdim. Tatile çıkarken, haftalık plan oluştururken kullandığım listeye bir yenisini daha ekledim.

İşte kontrol listesi:

1.  Özgeçmişine, Linkedin hesabına ve kariyer sitelerine son bir yıl içinde çektirdiğin, profesyonel imaj sergilediğin bir fotoğrafını koymalısın.
2.  Kişisel bilgiler kısmına önce telefon numaranı, mail adresini sonra adres, doğum tarihi ve ehliyet vb. bilgilerini yazmalısın. İK’cı sana ulaşmak için sadece telefon ve mail adresin ile iletişime geçecektir.
3.  Eğitim bilgileri, Staj, İş, Proje deneyimlerini ters kronolojik sıra ile belirtmelisin. Sondan başa!
4. …

View original post 320 kelime daha

Bir Cevap Yazın

