Her şey “İK Çalışanı İçin IT Departmanını Anlama Kılavuzu” yazısı ile başladı. Bu yazıyı yazarken amacım, IT Departmanının doğru anlaşılmasına yardımcı olmak, iletişimsizliklerin kaynağını dile getirmekti. Bu yılın, geri bildirimi en yüksek, üzerine en çok yorum yapılan, sosyal medyada paylaşımı en yüksek yazısı oldu. Önce bu duruma şaşırdım, sonra yazıya yapılan bir yorumun bu ilginin anahtar cümlesi olduğunu düşündüm : “Bizi bizden daha iyi anlattın”. Demek ki İK; eğer isterse, departmanların işleyişlerini doğru kavramayı, sorunlarını anlamayı ve onların sözcüsü olmayı başarabiliyormuş. İşte, daha çok emek vermek için yeterli bir sebep …
Yazıdan sonra bir yorum da Aykut Üstün‘den geldi; aslında bu bir çağrıydı, yazının ileriki aşamalarından bahsediyordu. Ben “yazı dizisi mi?” diye sordum, Aykut Bey “evet, yardıma hazırım” dedi.
Fikir var, ekip var, o zaman başlayalım.
Bu yazı dizisinin içeriğinde ne olacak ?
- Şirketin büyüklüğüne ve sektörüne göre departman çeşitliliği değişeceğinden, hemen hemen tüm şirketlerde…
View original post 104 kelime daha