Kurumlarda “bilgi var beceri yok” yani “ehliyetim var ama araba kullanamıyorum” durumu

selinyetimoglu.com

sirket-egitimleriKurumlar, uzun vadede rakiplerinden bir adım önde olabilmek için çalışanlarını geliştirerek daha eğitimli kişilerle çalışmalı ve kaliteyi yükseltmeli. Dillere destan olan müşteri memnuniyetini artırmak için yöneticiler ve patronlar eğitimin bu yönünü de görmeli ve “boşa masraf” olarak değerlendirmekten vazgeçmeli. Her kurumun sağladığı temel fayda, müşteriye sunduğu ürün veya hizmet olduğuna göre, firmanın o alanda güç elde etmesi için düzgün işleyen bir organizasyona ihtiyacı vardır. Düzgün işleyen organizasyonsa, ancak “insan”la kurulabilir, insan faktörünü yok sayacak olursak kurumların var oluş amacı olan “kar” elde edilemez.

View original post 207 kelime daha

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s